16/2/11

Το αγαπημένο μου παιχνίδι με λέξεις!


    Το αγαπημένο μου παιχνίδι με λέξεις είναι το "Scrabble". Παίζεται μέχρι και με τέσσερις παίκτες άνω των οχτώ ετών. Λέγεται επιτραπέζιο παιχνίδι γιατί παίζεται πάνω σε τραπέζι. Οι βασικοί κανόνες είναι να σχηματίζουμε σωστά ελληνικές λέξεις χρησιμοποιώντας τα γράμματα που έχουμε μπροστά μας.
    Μου αρέσει αυτό το παιχνίδι επειδή σκέφτομαι για να φτιάξω σωστά μια λέξη και επειδή μαθαίνω καινούργιες λέξεις.

Παντελής Χατζητσιράκογλου

    Το αγαπημένο μου παιχνίδι είναι το σκράμπλ. Μπορεί να παιχτεί από όλες τις ηλικίες, σε μια επίπεδη επιφάνεια. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να χρησιμοποιήσεις όσο πιο πολλά γράμματα μπορείς για να φτιάξεις λέξεις. Νικητής είναι αυτός που μένει με λιγότερα γράμματα και συγκεντρώνει τους περισσότερους πόντους.
    Το παιχνίδι αυτό μ' αρέσει γιατί μαθαίνω ορθοραφία και καινούργιες λέξεις.

Φιλιώ Κτενά

Κάνε κλικ εδώ για να παίξεις scrabble στα Αγγλικά


Το αγαπημένο μου παιχνίδι με λέξεις είναι η κρεμάλα. Η κρεμάλα παίζεται από επτά χρονών και πάνω και σχεδιάζεται σε χαρτί ή στον πίνακα.
Οι βασικοί κανόνες είναι:
Σηκώνεται κάποιος και βάζει μια λέξη στο μυαλό του. Μετά γράφει το πρώτο και το τελευταίο γράμμα της λέξης και δίπλα σχεδιάζει μια κρεμάλα. Πρέπει κάθε φορά που λέει κάποιο παιδί ένα λάθος γράμμα να σχεδιάζει στην κρεμάλα ένα μέρος του σώματος.
Αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι κάθε φορά που λέω ένα γράμμα και είναι σωστό. Τότε χαίρομαι πολύ!
Αλέξανδρος Γαζής

Κάνε κλικ εδώ για να παίξεις κρεμάλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου